Niecałe dwa tygodnie temu do sieci trafił długo wyczekiwany wspólny singiel Lany Del Rey, Ariany Grande i Miley Cyrus. Kompozycja „Don’t Call Me Angel” spotkała się z bardzo przychylnym odbiorem fanów i może się pochwalić niezwykłą popularnością i wysokimi pozycjami na listach przebojów m.in. w USA czy UK.

Właśnie poznaliśmy finalne wyniki sprzedaży singli za zeszły tydzień w Wielkiej Brytanii. Jak podaje serwis Official Charts kompozycja „Don’t Call Me Angel” zadebiutowała na podium brytyjskiego zestawienia najpopularniejszych piosenek na Wyspach. Singiel w pierwszym tygodniu od premiery sprzedał się w ilości 59 tys. sztuk co dało oficjalnie 2 miejsce w zestawieniu UK Charts. Tym samym jest to 15 utwór w dorobku Ariany Grande, piąty Miley Cyrus oraz czwarty Lany Del Rey, któremu udało się uplasować w TOP10 rankingu najlepiej sprzedających się piosenek na Wyspach.

To nie koniec dobrych wiadomości dla gwiazdorskiego trio bowiem jak oficjalnie ogłosić Billboard „Don’t Call Me Angel” zadebiutował na 13 miejscu w zestawieniu HOT100 czyli najlepiej sprzedających się utworów w Stanach Zjednoczonych. Warto zauważyć, że jest to już 19 utwór w dorobku Ariany Grande, czternasty Miley Cyrus oraz trzeci Lany Del Rey, któremu udało się uplasować w najlepszej dwudziestce Billboard Hot100.

Lana Del Rey „Norman Fucking Rockwell!”: triumfalny powrót na tron muzycznej wizjonerki [RECENZJA]

Przypomnijmy, że singiel „Don’t Call Me Angel” odnosi olbrzymi sukces komercyjny na całym świecie m.in  tuż po premierze znalazł się na 1 miejscu w kilkudziesięciu państwach na Itunes w tym w zestawieniu światowym. Nie gorzej poradził sobie teledysk, który w ciągu pierwszej doby dostępności zebrał pokaźną liczbę aż 21.5 mln odsłon w serwisie YouTube.

Równie imponujące są wyniki gwiazdorskiego trio w serwisie streamingowym Spotify. Kompozycja „Don’t Call Me Angel” zadebiutowała na 2. miejscu na liście najczęściej streamowanych aktualnie utworów na świecie generując prawie 6 milionów streamów (5.9 mln streamów). Warto zaznaczyć, iż rzecznicy Spotify właśnie potwierdzili nowy rekord. Z oficjalnych informacji wynika, że to największy debiut pod względem jakiejkolwiek żeńskiej kolaboracji muzycznej w historii w dziejach platformy streamingowej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here