Marka odzieżowa Rihanny zostaje zamknięta, niecałe dwa lata po głośnej premierze. Barbadoska artystka razem z koncernem LVMH podjęli decyzję o zakończeniu produkcji ubrań Fenty. 

Ogłoszenie współpracy Rihanny z LVMH w maju 2019 było nie lada wydarzeniem. Jeden z najsłynniejszych koncernów mody luksusowej do tej pory był właścicielem takich marek jak Dior, Louis Vuitton, Fendi, Givenchy, Celine czy Marc Jacobs. Co więcej, Fenty było pierwszą marką modową uruchomioną od podstaw przez LVMH od czasu Christiana Lacroix w 1987 roku.

„WWD” donosi, że gwiazda i gigant mody wspólnie uzgodnili wstrzymanie produkcji tej luksusowej linii na czas nieokreślony. W najbliższych tygodniach ma zostać wyłączona strona internetowa marki, z kolei pracownicy paryskiego biura Fenty kończą rozpoczęte już projekty.

Jako główny powód podaje się głównie pandemię, która w znaczny sposób odbiła się na zwyczajach zakupowych ludzi na całym świecie. W opublikowanym oświadczeniu przeczytać można: „Rihanna i LVMH wspólnie podjeli decyzję o wstrzymaniu działalności RTW z siedzibą w Europie w oczekiwaniu na lepsze warunki.”

Czy to oznacza, że Rihanna skupi się teraz bardziej na muzyce? Niekoniecznie… Na rynku wciąż pozostają linie kosmetyczne Fenty Beauty i Fenty Skin oraz linia bielizny Savage X Fenty, które stale cieszą się ogromnym zainteresowaniem.

Rihanna komentuje pytania fanów dotyczące jej kolejnej płyty: „Dorośnijcie”

Fala krytyki pod adresem Rihanny. Gwiazda podczas pokazu swojej marki bielizny użyła fragmentów świętego tekstu muzułmanów

Premiera filmu dokumentalnego o Rihannie już w przyszłym roku

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here