Singiel ‚Havana’ utorował Camili Cabello drogę do pierwszej trójki zestawienia Billboard Hot100, a także pozwolił 20-latce znaleźć się na samym szczycie brytyjskiej listy najpopularniejszych kawałków w UK.  Okazuje się jednak, że wytwórnia 20-letniej piosenkarki początkowo… nie wierzyła w sukces hitowego singla. 


luvpop_700x200

KLIKNIJ i SPRAWDŹ WIĘCEJ!


‚Havana’ to jeden z najpopularniejszych utworów ostatnich miesięcy. Pierwszy singiel Camili Cabello z jej debiutanckiego krążka ‚Camila’ osiągnął imponujące wyniki w zakresie sprzedaży, a także streamingu stając się pierwszym wielkim solowym przebojem 20-latki. Jak wyznał współtwórca piosenki – Frank Dukes – ludzie z amerykańskich rozgłośni radiowych oraz wytwórnia młodej wokalistki początkowo nie wierzyła w to, że ‚Havana’ zostanie hitem.

Szefowie wytwórni i ludzie z radia mówili nam, że ‚Havana’ nie jest hitem, wtedy kiedy po raz pierwszy chcieliśmy ją wypuścić” napisał Dukes na swoim Twitterze.

Przypomnijmy, że ‚Havana’ po raz pierwszy przedostała się do zestawienia Billboard Hot100 na początku września i od tamtej pory w dalszym ciągu utrzymuje się w czołówce popularnego zestawienia (aktualnie miejsce 2). Piosenka jest też najczęściej granym utworem w popowych rozgłośniach radiowych w Stanach Zjednoczonych – ‚Havana’ okupuje pozycję lidera od przeszło 7 tygodni.

Recenzję debiutanckiego albumu Camili Cabello możecie przeczytać TUTAJ.


CAMILA CABELLO ‚Camila’: zaskakująco spokojny odcień ognistej ‚Havany’ [RECENZJA]