W miniony piątek do sieci trafił czwarty studyjny album Nicki Minaj. Album „Queen” spotkał się z przychylnymi recenzjami fanów raperki i krytyków, tymczasem w sieci ukazały się wstępne prognozy dotyczące sprzedaży longplay’a.

Jak donosi amerykański serwis Hits Daily Double Nicki Minaj w pierwszym tygodniu od premiery może liczyć na ok. 135-150 tys. sprzedanych sztuk krążka w samych Stanach Zjednoczonych. Liczba ta zawiera w sobie 45-55 tys. sprzedanych sztuk, które 35-latka ma uzyskać poprzez tzw. sprzedaż tradycyjną. Wynik Minaj prawdopodobnie będzie najlepszym z zeszłotygodniowych premier. Gorsze wyniki sprzedaży odnotowały krążki Trippie Redd (66-71 tys.) oraz Jasona Mraza (28-32 tys.).

Przypomnijmy, że album „Queen” zwiastują single „Chun-Li” oraz „Bed” z Arianą Grandę. Przed chwilą ukazał się również kolejny teledysk promujący wydawnictwo – tym razem nagrany do utworu „Ganja Burns”.

W sieci zadebiutował właśnie nowy teledysk Nicki Minaj. Zobacz klip do „Ganja Burn”

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here