Nicki Minaj powróciła do muzyki w wielkim stylu. Raperka opublikowała w serwisach streamingowych mixtape „Beam Me Up Scotty” z nowymi piosenkami i tym samym podbiła muzyczne listy popularności.  

Odświeżona wersja „Beam Me Up Scotty” oprócz uwielbianych przez fanów raperki „Itty Bitty Piggy”, „Chi-Raq” czy „Boss Ass Bitch”, zawiera również całkowicie nowe piosenki „Seeing Green”, „Fractions” i „Crocodile Teeth”.

Na początku tego tygodnia nowa wersja mixtape’u, pierwotnie wydanego w 2009 roku,  zadebiutowała na 2. miejscu zestawienia Billboard Hot 200 podsumowującego najpopularniejsze muzyczne wydania. I jest to nie lada osiągnięcie – dzięki nowym wynikom „Beam Me Up Scotty” stało się najlepiej debiutującym mixtapem w historii kobiecego rapu, jak i najwyżej notowanym ponownie wydanym projektem, wyprzedzając “So Far Gone” Drake’a.

Oznacza to także, że wszystkie pięć wydawnictw Nicki Minaj znalazło się w TOP 2 rankingu Billboardu.

Warto także dodać, że pochodzący z poszerzonej wersji „Beam Me Up Scotty” collab „Seeing Green” z Drake’iem oraz Lil Wayne’m zadebiutował na szczycie listy Digital Songs Sales powiększając rekord Nicki jako raperki z największą liczbą jedynek na wspomnianym rankingu.

Sama Nicki nie kryje radości z najnowszych osiągnieć. “Kocham Was moi drodzy tak bardzo. Dziękuję. Nie mogę się doczekać aż wkrótce podzielę się z Wami moim albumem. Muszę to powiedzieć. Nie obchodzi mnie czy ktoś odbierze to źle „Beam Me Up Scotty” bez singli, „Seeing Green” trwa ponad 5 minut i nie ma refrenu, gdzie single na ogół trwają teraz po 2-3 minuty wraz z chwytliwym refrenem, „Fractions” natomiast to czyste rapowanie przez 3 minuty, również bez refrenu bez teledysków (które z reguły robią największy rozgłos w przypadku kobiet, w tym również mnie) brak radia bardzo mała liczba playlist z powodu wydania niespodzianki (artyści mają normalnie ponad 100 playlist dla dużych wydawnictw) brak challengów na TikToku (co stało się olbrzymim wsparciem dla artystów, btw kocham tę aplikację) brak merchu liczącego się do sprzedaży oraz brak singli promujących, których nie mogłam dodać do mojego pierwszego tygodnia sprzedaży to dla mnie o wiele więcej, ponieważ oznacza to posiadanie najlepszych fanów na ziemi, którzy są u mojego roku od 12 lat dziękuję Republic, Full Stop, Holiday, Deb, Fendi oraz wszystkim artystom i producentom, którzy ulepszyli te piosenki, aby moje dzidzie mogły w końcu cieszyć się nimi na platformach streamingowych a także drizzy & weezy za te ikoniczne wersy i bycie u mojego boku” – napisała na Instagramie.

Całe „Beam Me Up Scotty” dostępne jest TUTAJ.

Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez Barbie (@nickiminaj)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here