W zeszłym tygodniu swoją premierę miał kolejny album Miley Cyrus. Według wstępnych estymacji sprzedaży ‚Younger Now’ czeka najgorsze w dotychczasowej  karierze otwarcie w USA. Wokalistka jednak nie zamierza przejmować się wynikami komercyjnymi swojej płyty.

Szósty studyjny album Miley Cyrus – ‚Younger Now’ – swoją premierę miał 29 września. Materiał promowany przez utwór tytułowy oraz singiel ‚Malibu’ wedle wstępnych prognoz nie może liczyć na miejsce na podium w amerykańskim Billboard 200 (zestawienie najpopularniejszych krążków za oceanem). Najnowsza płyta wokalistki w swoim debiutanckim tygodniu może liczyć na sprzedaż w granicach 47-52 tys. egzemplarzy, z czego 33-36 tys. sztuk pochodzić ma ze sprzedaży tradycyjnej. Okazuje się jednak, iż wykonawczyni przeboju ‚Wrecking Ball’ nie ma zamiaru przejmować się swoją pozycją na listach przebojów.

We wczorajszym wywiadzie dla Howarda Steina Miley przyznała, że osiągane przez nią miejsca w komercyjnych zestawieniach nie interesują jej kompletnie.

Nienawidzę list przebojów, kto ma mi mówić, czy moja muzyka jest dobra czy zła!” wyznała Miley w Stein Show.

Wokalistka potwierdziła także, że trwającej erze ‚Younger Now’ nie będzie towarzyszyła jakakolwiek trasa koncertowa, a także, że nie planuje powrotu na fotel jurorski w amerykańskim ‚The Voice’.

Recenzję najnowszego albumu Miley Cyrus możecie znaleźć TUTAJ.


http://www.luvpop.pl/miley-cyrus-younger-now-recenzja-bez-muzycznych-wstrzasow-bez-dziewczyny-bangerz/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here