Lady Gaga już wkrótce zawalczy o swoje miejsce w przemyśle winiarskim. Pełnomocnicy 31-letniej piosenkarki złożyli wnioski o udzielenie prawa ochronnego na oznaczenia ‚Joanne Trattoria Vino Blanco’ i ‚Joanne Trattoria Vino Rosso’. 

Autorka albumu ‚Joanne’ ma w planach rozpoczęcie produkcji oraz sprzedaży win sygnowanych marką ‚Joanne Trattoria’. Pomysł na nazwę trunku pochodzi od nazwy restauracji prowadzonej przez ojca piosenkarki w Nowym Jorku, która upamiętnia zmarłą ciotkę 31-latki.

Oprócz wina Gaga planuje sprzedaż schładzaczy do wina, trunków typu poncz oraz koktajli, wszystko pod taką samą nazwą marki.” donosi amerykański portal TheDrinksBusiness.

Informacje te dostępne są również w oficjalnym rejestrze znaków towarowych prowadzonym przez amerykański Urząd Patentowy. Wynika z niego, iż w pierwszej połowie bieżącego roku spółka odpowiadająca za restaurację Joanne Trattoria zgłosiła kolejne znaki towarowe – ww. ‚Joanne Trattoria Vino Blanco’ i ‚Joanne Trattoria Vino Rosso’.

To nie pierwszy raz kiedy do sieci przedostają się informacje o planach podbicia przemysłu alkoholowego przez piosenkarkę: w lutym w zagranicznej prasie pojawiały się doniesienia jakoby Gaga miała zamiar wydać serię alkoholi nazwaną Grigio Girls, zadedykowaną zmarłej przyjaciółce gwiazdy, Sonji. Również w 2012 roku, w trakcie związku z Taylorem Kinney, 31-letnia artystka myślała o rozpoczęciu sprzedaży win własnej produkcji.

Gaga uwielbia jedzenie i wino. Kiedy nie jest w trakcie trasy koncertowej to gotuje, a także zdobywa najbardziej ekskluzywne butelki wina, które są dla niej dostępne.” informuje ww. serwis.

Również sama zainteresowana kilka lat temu potwierdziła swoją miłość do trunków winiarskich i jedzenia.

Moim ulubionym sposobem na nadrobienie zaległości z przyjaciółmi jest wspólna noc z winem i jedzeniem. Możemy razem gotować i wypić sześć lub siedem butelek czerwonego wina.” wyznała w 2012 roku Gaga.

 


ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here