Emocje związane z Konkursem Piosenki Eurowizji 2018 już prawie opadły, a Netta Barzilaj od ponad dwóch tygodni może cieszyć się tytułem zwyciężczyni tego konkursu. Teraz jednak wykonawczyni utworu ‚Toy’ ma kolejny powód do dumy i radości.


Kontrowersyjna wygrana Izraela na Eurowizji, niewpasowujący się w kanony europejskiego piękna wygląd Netty, jej pewność siebie i w końcu wykorzystanie kurzego gdakania jako elementu piosenki sprawiły, że ludzie tłumnie zaczęli słuchać utworu ‚Toy’ w serwisie YouTube. W niedzielę oficjalny teledysk przeboju Netty stał się najczęściej oglądanym wideo na oficjalnym kanale Eurowizji od początku jego powstania.

Nasycony kolorami klip, który premierę w serwisie miał w marcu tego roku i pomógł izraelskiej artystce zdobyć pierwsze miejsce na Eurowizji 2018 na liczniku ma teraz ponad 59 milionów wyświetleń, a liczba ta ciągle rośnie. W ciągu zaledwie dwóch i pół miesiąca, teledysk Netty i jej występy półfinałowy, finałowy i bis na koniec finału zgromadziły ponad 110 milionów wyświetleń.

Zdobycie tak dużej rzeszy odbiorców zajęło Netcie nieco ponad dwa miesiące – dokładnie 76 dni. To niezwykłe, zwłaszcza, że ​​poprzedni rekordzista – Jessy Matador z Francji – potrzebował ośmiu lat, aby zdobyć 57 milionów wyświetleń swojej piosenki „Allez Ola Olé” (Eurowizja 2010). Zwyciężczyni Eurowizji w 2010 roku – Lena (Niemcy) – zajmuje trzecie miejsce z wielkim hitem „Satellite”, który ma również około 57 milionów wyświetleń.

Wytwórnia S-Curve Records/BMG zajmująca się promocją utworu ‚Toy’ potwierdziła, że piosenka będzie promowana w najbliższym czasie na całym świecie.

„Łączący feministyczny tekst z porywającym rytmem hipnotyczny hook utworu ‘I’m not your toy, stupid boy’ jest bardzo współczesny i aktualny. Netta uderza jednocześnie z kilku stron – ognisty, agresywny beatbox, niczym niepohamowane ruchy nieidealnego ciała, sejsmiczne wokale. To wszystko spowodowało, że singiel ‘Toy’ znalazł się na pierwszym miejscu rankingu Spotify’s Viral 50 w wielu krajach świata – między innymi w USA, UK czy Australii.

W wyrazistym stylu, który jest równie bezczelny, jak jej charyzmatyczna osobowość, Netta staje się supergwiazdą. Obecnie trwają promocyjne wyjazdy do Stanów Zjednoczonych i całej Europy, więc spodziewajcie się więcej w nadchodzących tygodniach!”

Poniżej znajdziecie listę najczęściej oglądanych klipów na kanale Eurowizji w serwisie YouTube.

1. Netta – TOY (Izrael 2018, oficjalny teledysk): 59 mln
2. Jessy Matador – Allez Ola Olé (Francja 2010, oficjalny teledysk): 57 mln
3. Lena – Satellite (Niemcy 2010, oficjalny teledysk): 57 mln
4. Loreen – Euphoria (Szwecja 2012, występ finałowy): 32 mln
5. Måns Zelmerlöw – Heroes (Szwecja 2015, występ finałowy): 32 mln
6. AySel & Arash – Always (Azerbjedżan 2009, oficjalny teledysk): 31 mln
7. Conchita Wurst – Rise Like a Phoenix (Austria 2014, występ półfinałowy): 30 mln
8. Emmelie De Forest – Only Teardrops (Dania 2013, występ zwycięzcy): 30 mln
9. Lordi – Hard Rock Hallelujah (Finlandia 2006, występ zwycięzcy): 27 mln
10. Sergey Lazarev – You Are The Only One (Rosja 2016, występ finałowy): 26 mln

42. Michał Szpak – Color Of Your Life (Polska 2016, występ półfinałowy): 12 mln

49. Donatan & Cleo – My Słowianie (Polska 2014, oficjalny teledysk): 10 mln

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here