Znamy już oficjalne wyniki sprzedaży najnowszego krążka Justina Biebera w Stanach Zjednoczonych i w Wielkiej Brytanii. W obu krajach, wydawnictwo zadebiutowało na pierwszym miejscu.

Justin Bieber ma kolejne powody do radości. Mimo przeciętnych recenzji najnowszego krążka „Changes”, artyście udało się zadebiutować na samym szczycie dwóch najważniejszych notowań muzycznych, w których pod uwagę brana jest sprzedaż albumów studyjnych. Longplay, z którego pochodzą single „Yummy”, „Get Me” oraz „Intensions” poradził sobie jednak gorzej od swojego poprzednika z 2015 roku – „Purpose”.

Po ogłoszeniu startu ery „Changes”, Justin Bieber robił wszystko, by osiągnąć jak największy sukces na listach. Sprzedawał single „Yummy” z autografem po niskich cenach, namawiał do streamowania materiału oraz zaprezentował serial dokumentalny „Seasons”, w którym zamieszczono m.in. prywatne nagrania ze ślubu z Hailey Bieber. Jak widać, mocna promocja opłaciła się.

Zgodnie z oficjalnymi danymi, album „Changes” zadebiutował w Stanach Zjednoczonych ze sprzedażą wynoszącą 235 337 kopii, z czego 128,521 to tzw. „pure sales”. Dla porównania, sprzedaż „Purpose” przekroczyła 522 tysiące w pierwszym tygodniu w USA.

Również w Wielkiej Brytanii Justin Bieber zadebiutował na szczycie, sprzedając zaledwie 150 sztuk więcej nowego albumu od Lewisa Capaldiego! Choć dokładne dane nie są znane, mówi się, że sprzedaż wyniosła około 17 tysięcy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here