Justin Timberlake wywołał prawdziwą burzę w Internecie okazując swoje poparcie dla akcji ‚Time’s Up’. 36-letni wokalista spotkał się z falą krytyki ze strony internautów, którzy wytknęli autorowi przeboju ‚Mirrors’… hipokryzję.


Inicjatywa #TimesUp / #OnSundayWeWearBlack powstała kilka dni temu i ma na celu nagłośnienie problemu molestowania seksualnego kobiet. Kilkaset kobiet powiązanych ze światem Hollywood 2 stycznia rozpoczęły walkę z problemem promując ww. akcję społeczną, m.in. poprzez użycie hasztaga #timesup oraz wybór czarnego ubrania na minionej gali rozdania Złotych Globów. Jednym z goli inicjatywy ‚Time’s Up’ jest stworzenie funduszu pomocy prawnej dla ofiar przemocy seksualnej. Akcję poparł również 36-letni piosenkarz Justin Timberlake, który na kilka godzin przed rozdaniem Złotych Globów opublikował zdjęcie ze swoją żoną Jessicą Biel oznaczając je hasztagiem #TimesUp. Wokalista na udostępnionej fotografii zdecydował się również założyć marynarkę z widocznym symbolem godnej-pochwały inicjatywy.

Nadchodzimy!! I KURDE, moja żona jest gorąca! #TIMESUP #whywewearblack” napisał Timberlake.

Post gwiazdora spotkał się z gigantyczną krytyką ze strony internautów, którzy bezlitośnie wytknęli 36-latkowi powiązanie m.in. z Woody Allenem, reżyserem filmu ‚Wonder Wheel’, który został oskarżony o molestowanie seksualne przez swoją córkę Dylan Farrow.

Zagrałeś w nowym filmie Woody’ego Allena. Zbudowałeś karierę na umyślnej wrogości przeciwko Britney Spears. Zostawiłeś Janet Jackson na pożarcie mediów. To najzwyklejsze w świecie oszustwo.” napisał jeden z użytkowników Twittera w odpowiedzi na wpis Justina.

Ubierasz się na czarno, dobrze. Mówisz o tym, dobrze. Kolejny krok, nie bierz udziału w projektach, które przynoszą zyski takim facetom jak Woody Allen. Baw się dobrze. A POTEM walcz o coś lepszego.” napisała kolejna internautka.

Skarbie, jeśli chcesz nosić ten znaczek, to najpierw musisz przestać pracować z Woody’m Allenem” dodała następna.

Na budzący mieszane emocje wpis piosenkarza uwagę zwróciły również światowe media, w tym Complex, Teen Vogue oraz Allure.