
Cardi B ma na swoim koncie jedne z najbardziej ekstrawaganckich, najbardziej kontrowersyjnych i najbardziej omawianych teledysków ostatnich lat. Gwiazda zdradziła imponujące liczby stojące za niektórymi z nich.
Ile kosztowało nakręcenie teledysków w Dubaju, luksusowym klubie ze striptizem lub rezydencji pełnej znanych kobiet showbiznesu? Cardi B za pośrednictwem Twittera podzieliła się wszystkimi sekretami dotyczącymi budżetów jej teledysków.
Raperka zdradziła w opublikowanych wpisach, że klip do jej pierwszego wielkiego hitu „Bodak Yellow” wyniósł „tylko” 15 tys. dolarów (ok. 56 tys. zł). „Byłam w Dubaju i stwierdziłam, że muszę sprowadzić tutaj kamerzystę i BOOM BOOM BANG… resztę znacie.” – napisała. Następnie przyznała, że koszta za „Bodak Yellow” to nic w porównaniu do takich teledysków jak „Money„, „Please Me” czy „Be Careful„, które kosztowały odpowiednio 400 tys., 900 tys. i 200 tys. dolarów (ok. 1,5 mln zł, 3,3 mln zł i 750 tys. zł). Natomiast najdroższy na tej liście jest zdecydowanie klip do jej hitowej współpracy z Megan Thee Stallion. Nakręcenie „WAP” z gościnnym udziałem m.in. Kylie Jenner i Normani, wymagało aż 1 mln dolarów (ok. 3,7 mln zł), z czego 100 tys. poszło na testy na koronawirusa dla całej ekipy filmowej.
Fun fact : Bodak yellow music video cost me 15 thousand dollars .I was in Dubai and I said ….I gotta fly picture (videographer) out here …BOOM BOOM BANG ! Ya know the rest .
— iamcardib (@iamcardib) January 13, 2021
Naaaa honey ….Money cost 400K ,Please me Cost 900K ,Wap Cost a M ! https://t.co/7M2hFezoe9
— iamcardib (@iamcardib) January 13, 2021
I’m not sure but not much …Probably like 200K https://t.co/eM9ZVp9zk5
— iamcardib (@iamcardib) January 13, 2021
Cardi opowiedziała również o swoich doświadczaniach z planów zdjęciowych niektórych klipów. Gwiazda wyjawiła m.in., że kolorowy i radosny teledysk do przeboju „I Like It” powstał w naprawdę ciężkich warunkach: „Ten dzień był bardzo irytujący. Byłam w ciąży, było gorąco, a paparazzi byli bardzo uciążliwi i niegrzeczni.” – napisała. Podobnie również czuła się podczas prac nad „Bartier Cardi„, które wyniosło 150 tys. dolarów (ok. 563 tys. zł)
Całkiem przyjemniej za to wspomina kręcony na Jamajce klip do „La Modelo” z Ozuną oraz „Taki Taki„, które było jej pierwszym klipem po urodzeniu dziecka – raperka chwali przy tym DJa Snake’a, który był dla niej dużym wsparciem na planie.
I totally forgot …I was extremely annoyed that day .I was pregnant and hot and paparazzi was being so annoying and rude. https://t.co/T6kcga7SBs
— iamcardib (@iamcardib) January 13, 2021
Bartier was like 150K and I was pregnant so I was trying my best to conceal my tiny belly .I felt uncomfortable in the car cause I really wanted to be sexy with offset but I was looking very pregnant so I didn’t felt sexy I was looking fat . https://t.co/olR7EMnttS
— iamcardib (@iamcardib) January 13, 2021
YES I was soooo amaze .That’s Ozuna video tho .We shot it In Jamaica .The views was sooo beautiful.I know he spent a BAG ! https://t.co/0Vutaegg9O
— iamcardib (@iamcardib) January 13, 2021
CLOUT IS set video sooo that was his creative and budget …TAKI TAKI I had fun but I was alil off .It was my first music video after giving birth and my body was so skinny.I felt like it was my first day back at school but DJ SNAKE made sure I felt like a comfy princess https://t.co/Yd9a23HtfH
— iamcardib (@iamcardib) January 13, 2021
„WAP” od Cardi B & Megan Thee Stallion już dostępne! Zobacz teledysk do wspólnego singla raperek
Billboard Women In Music 2020: To te artystki miały największy wpływ na muzykę w ty roku
Kobieta Roku 2020 – Cardi B na okładce specjalnego wydania magazynu „Billboard”