Niecały tydzień dzieli nas od premiery debiutanckiego longplaya Billie Eilish. Nadchodzące wydawnictwo bije rekordy popularności w serwisach streamingowych.

Już 29 marca swoją premierę będzie miał debiutancki album Billie Eilish zatytułowany „When We All Fall Asleep, Where Do We Go?”, który w Polsce ukaże się pod naszym patronatem. Jak się okazało, może to być jeden z najlepszych debiutów płytowych w 2019 roku. Serwis Apple Music oficjalnie potwierdził, że krążek pobił rekord i aktualnie ponad 800 tysięcy osób dodało go do swojej biblioteki w formie „pre-adds”. Usługa polega na tym, że użytkownik serwisu dodaje niewydany album do swojej biblioteki, aby w momencie wydania mógł od razu cieszyć się całą jego zawartością. Taka możliwość ma pomóc w zbadaniu zainteresowania nadchodzącym wydawnictwem.

Przypomnijmy, że Apple Music od dawna wspiera Billie Eilish. Znana na całym świecie marka zrealizowała krótki dokument o wokalistce, a jej utwór „come out and play” został później wykorzystany w świątecznej reklamie, którą do tej pory obejrzano ponad 22 miliony razy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here