Amerykańska wokalistka Britney Spears podjęła właśnie współpracę z paryskim domem mody KENZO. 36-letnia księżniczka popu została twarzą wiosennej kampanii znanej na całym świecie marki. W sieci pojawiły się pierwsze zdjęcia kolekcji z Britney w roli modelki.


Kilka miesięcy temu, za pośrednictwem swoich mediów społecznościowych, Britney Spears poinformowała fanów, że pracuje obecnie nad ‚sekretnym projektem’. Wielbiciele artystki rozpoczęli spekulacje, że ma to związek z letnią trasą koncertową ‚Piece Of Me’, która rozpocznie się niebawem, lub z nową erą w karierze piosenkarki.

Secret project 😜🍎🌺🍎

Post udostępniony przez Britney Spears (@britneyspears)

Po kilku miesiącach, okazało się, że owym ‚sekretnym projektem’ jest sesja zdjęciowa 36-latki na potrzeby współpracy z paryskim domem mody KENZO. 20 marca na kanałach społecznościowych marki pojawiły się pierwsze fotografie z wykonawczynią przeboju ‚Work Bitch’ w roli ambasadorki wiosennej kolekcji.

Motywem przewodnim aktualnej kampanii jest dżins.