Beyoncé i JAY-Z nowymi twarzami prestiżowej marki Tiffany & Co. Jedna z największych par showbiznesu wzięła udział w kampanii reklamowej „About Love”. 

Luksusowy jubiler zaangażował państwa Carterów, dla których jest to pierwsza w historii wspólna kampania. Pierwsze efekty współpracy trafiły już do sieci, a 15 września premierę będzie mieć mini film, w którym usłyszymy specjalnie nagrany na tę okazję cover „Moon River” z „Breakfast at Tiffany’s” w wykonaniu Beyoncé.

W nowej kampanii Beyoncé, jako pierwsza w historii osoba czarnoskóra, ma na sobie słynny bezcenny Fancy Yellow diament. 128.54-karatowy naszyjnik do tej pory zdobył szyję tylko 3 kobiet – Mary Whitehouse, Audrey Hepburn, a ostatnio Lady Gagi, która miała go na sobie podczas Oscarów 2019.

Na opublikowanych już zdjęciach małżeństwo pozuje na tle nigdy jeszcze nie prezentowanego publicznie obrazu „Equals Pi” Jeana-Michela Basquiata w charakterystycznym kolorze Tiffany Blue.

Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez Beyoncé (@beyonce)

Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez Beyoncé (@beyonce)

Na temat współpracy z Beyoncé i JAY-Z wypowiedział się Alexandre Arnault, wicedyrektor wykonawczy ds. produktu i komunikacji: „Ona jest najlepszą piosenkarką na świecie, on jest najlepszym raperem na świecie, a my jesteśmy najlepszą firmą jubilerską na świecie. (…) Są uosobnieniem współczesnej miłości” – powiedział Arnault, wspominając ich prawie dwie dekady spędzone razem, publiczne „wzloty i upadki” oraz niesamowitą karierę. „Jeśli pomyślisz o kultowych power couples, oni są numerem jeden. To naprawdę niesamowita chwila dla wszystkich w Tiffany (…). Umieszczenie naszych produktów na Carterach jest dla nas również sposobem na powiedzenie, że współpracujemy z najlepszymi, dając im to co najlepsze.”

Arnault w rozmowie z „WWD” wyjawił również kilka ciekawostek zza kulis sesji. Mężczyzna pochwalił zaangażowanie, profesjonalizm i pracowitość pary, która nie tylko pojawiła się przed czasem, ale również została po godzinach i przez ten cały czas „dawała z siebie 150%„. Sama Beyoncé pozostawała przy fortepianie przez cztery godziny, bez przerw. Zdradził rownież, że w kampanii będzie można zobaczyć także ich najstarszą córkę Blue Ivy.

Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez Beyoncé (@beyonce)

Warto również dodać, że w ramach współpracy Tiffany’ego z Carterami przekazane zostaną dwa miliony dolarów na rzecz instytucji należących do organizacji Historically Black Colleges and Universities.

Beyonce potwierdza nowe piosenki: „Tak, nadchodzi nowa muzyka!”

Beyoncé w sesji okładkowej dla magazynu „Harper’s Bazaar”

Beyonce szczerze o sukcesie „I Am… Sasha Fierce”: „WMAWIALI mi, że nie sprzedam się, jeśli zdjęcia nie będą w kolorze”

„Formation” Beyoncé najlepszym teledyskiem wszech czasów według Rolling Stone. Kto jeszcze został wyróżniony?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here