Kolejny, tym razem niemuzyczny sukces Beyoncé. Piosenkarka podpisała porozumienie z marką Adidas, na mocy której jej kolekcja IvyPark zostanie ponownie wprowadzona na rynek. Sama artystka stanie się konsultantem kreatywnym marki, projektując własną linię butów oraz ciuchów.

„Jest to dla mnie współpraca życia. Nie mogę doczekać się wprowadzenia z powrotem na rynek Ivy Park na globalną skalę ze sprawdzonym, dynamicznym liderem” – mówiła Beyoncé podczas komunikatu prasowego.

Linia projektowana przez Beyoncé ma opierać się na jej „głębokiej i bogatej zdolności do opowiadania historii”. Marka artystki Ivy Park była wcześniej sprzedawana w sklepach Topshop od kwietnia 2016 roku. Ceny sięgały od 25-265 dolarów. 

Queen B dołącza do rodziny Adidas, znajdując się wsród grona takich osób jak Pharrell oraz Kanye West. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here