Nowy singiel Ariany Grande szturmuje listy przebojów. ‚No Tears Left To Cry’ dotarło do 1 miejsca w kilkudziesięciu krajach lokalnych Itunes, a także pobiło osobisty rekord wokalistki w zakresie liczby wyświetleń teledysku w ciągu pierwszych 24 godzin.


Przypomnijmy, że nowy singiel Ariany Grande – ‚No Tears Left To Cry’ – zadebiutował w piątek rano (według czasu polskiego). Pierwszy zwiastun nadchodzącego czwartego krążka 24-letniej wokalistki spotkał się z ciepłym przyjęciem u fanów Grande oraz krytyków muzycznych. Dotychczasowy sukces komercyjny kawałka również robi wrażenie.

Piosenka znalazła się na 1 miejscu w ponad 80-ciu państwach w Itunes. ‚No Tears Left To Cry’ jest najczęściej kupowanym utworem m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Australii, Kanadzie oraz w Polsce. Teledysk do utworu był również drugim najchętniej wyświetlanym teledyskiem w serwisie YouTube w ciągu ostatnich 24 godzin. ‚No Tears Left To Cry’ podczas pierwszej doby dostępności klipu odtworzyło ponad 14 milionów widzów, co stanowi osobisty rekord w karierze Grande w tym zakresie.

Imponujące są również wyniki Grande w serwisie streamingowym Spotify. Piosenka ‚No Tears Left To Cry’ debiutuje na 4. miejscu na liście najczęściej streamowanych aktualnie utworów na świecie generując ponad 5 milionów streamów (5,162,433 streamów). Warto zaznaczyć, że to drugi największy debiut kobiecy w historii Spotify (pierwsze miejsce należy do ‚Look What You Made Me Do’ Taylor Swift).

Niemalże 2 miliony z tej liczby (1.7 mln) to wynik piosenkarki uzyskany w samych Stanach Zjednoczonych, gdzie ‚No Tears Left To Cry’ debiutuje na 15 miejscu na dziennej liście Spotify. W Polsce Grande debiutuje na 8 miejscu tego rankingu, wokalistkę wyprzedziły tylko kawałki pochodzące z albumu duetu TACONAFIDE.